فکت های 1d

 

 

نایل دوست داره یه روز یکشنبه برای مدت زیاد بخوبه !!!


زین کشتی گرفتن ، فوتبال بازی کردن و بسکتبال رو دوست داره !


وقتی لویس بچه بود یه صندلی میزاشت کنار مغازه ی یکی از فامیلاشون و به مردم میگفت صبح بخیر ! روز خوبی داشته باشید !!!!!!!!


هری میگه هیچ چیزی باعث نمیشه نایل ناراحت بشه یا گریه کنه !

زین ارزو میكنه كه ای كاش میتونست صداشو با صدای نایل عوض كنه

یه بار زین سرشو از شیشه ماشین بیرون اورده و به یكی از فن ها گفته سلامممم و دختره غش کرده بود

زین گفته اگه یه دختر بود با لیام قرار میذاشت

اگه زین فكر كنه كه یكی از فن ها بامزه است در عكسا سرشو نزدیكش میگیره

زین اولین شغلش پیش خدمت یه رستوران خانوادگی بوده

زین از عادت های بدش اینه كه بینی شو منقبض میكنه و چشماشو موقع خندیدن كوچولو میكنه

لویس میگه اگه میخوای توجه نایل رو جلب کنی باید صداش کنی غذا

زین یک بار سعی کرد که کاغذ بخوره

زین یک بار با دو نفر در یا در یک زمان قرار گذاشت

بیست و دو بار از یه دختر خواست که باهاش قرار بذاره ولی اون هر دفعه درخواست لیام رو رد کرد

لیام همیشه در ساعت 11:11 آرزو میکنه

لیام میگه زین از دروغگو ها متنفره اگه بهش دروغ بگی دیگه نمیتونی اعتمادشو پس بگیری

زین:من تو گروه از همه خوشتیپ ترم ،هری: من دومم،لیام : من سومم،لوییس :من چهارمم(چرا؟؟) ،نایل: من از همشون بهترم 

لیام:توی گروه هری و نایل بهترین دست خط رو دارن(موافقممم)

-زین : نایل نگا کن من چقد جذابم ، نایل:تو که غذا نیستی پس برام مهم نیست

نایل: زین میتونه با نگاه کردن به یه دختری باعث شه اون غش کنه ؛اون یه پاور رنجر واقعیه!!!!

زین ترجیح میده روزشو با لوئیس بگذرونه چون اینجوری بیشتر بهش خوش میگذره.

.لیام نمیتونه بدون واكس مو زندگی كنه

لیام فن پنهانی جاستین بیبره

لیام میخواد هیكلش عضلانی باشه

لیام از جوراب و تاتو خوشش میاد

دختر مورد علاقش باید گونه های برامده داشته باشه اروم و یه خورده خجالتی باشه

بیشترین و بهترین حرف لیام تو چت.:سلام من لیام هستم،و چی؟(یعنی اسم تو چیه)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 16 آذر 1392برچسب:, | 21:51 | نویسنده : f styles |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.